July 27, 2009

:: Tahap Kesihatan Aku ::

Salam readers,
sory la, lately ni wawa x rajin ke blog
bz sgt ngn keje kt ofis
tahap kesihatan lak kurang baik
ditambah lg kerinduan menebal
pada Adam Darwisyh...huhuhu

actually dh 5 hari wawa diserang MIGRAIN
but smlm kemuncaknya..
sakit yg ditanggung x bdaya ku lawan
pagi td jmpe doktor..
bkn ape, ade sikit benjolan di sebelah kanan kepale
wawa x realize ada benjol
wawa perasan pun sbb rmai yg tegur
antra nya ialah Tukang Urut + Tukang Gunting Rmbut
and latest..ms g spa..auntie tu pun tegur gak

dlm hatiku..teruk sgt ke benjol tu
doktor siap wt cm2 test kt wawa pg td..
1st : blood test , 2nd : urine test
3rd : eye (vision) test , 4th : skull x-ray
bimbang ak dlm hati nie..
ntah2 aku kne cancer ke..sape la tau..
aku redha je ngn result dr doktor

actually since form 1 lg aku slalu
sgt sakit kepale..tp x tau puncanya
hubby takut gak tgk keadaan aku
tu yg dia pkse aku g klinik pg nie
klu x..jgn harap aku nk pi

psl result doktor
next post aku story k...
tunggu....




Glitter Text @ Glitterfy.com

0 komentar:

Post a Comment