December 30, 2009

:: Kejujuranku diduga ::

Morning guys,
ari ni aku gak letih sikit
mental yg penat sgt
nk tny ckit kt u all sume
adakah hina jika kebenaran terungkai
wlau ia sepahit hempedu?

aku x da niat pun nk cari psl
but org x appreciate..
tu la org kate klu lurus sgt
cmni la jdnya, but
salahkah aku mnjadi seorang insan
yg lurus + jujur dlm idup?

x kisah la psl tu..x jadi nanah pun
dalam idup aku
now im happy wf my family
x da org lain leh kcau n aku pun
x ske nk kcau idup org..

nway, aku bru je update
latest e-shoppe utk
u all window shoppin' tru tenet
wht i shd do is simple
jus let by gone be by gone
apa yg ada dpn mata
kita lalui dgn hati yg tbuka
...wassalam...

"Jaga niat dlm setiap pbuatan. Niat berubah krn suasana + nafsu,
Jaga niat, jaga amal, jaga fikiran dan sering2lah bersyukur"

0 komentar:

Post a Comment