February 22, 2011

Breastfeed


(gmbr ni kredit tu linda halim)

Salam sume,
ari ni aku nk citer sket psl BF
dulu msa anak pertama, aku nk sgt BF Adam selama yg boleh
but hajat x kesampaian dek kerana komited sgt la ngn kje
konon2 pekerja contoh la tu...hahahhaa
so impian yg lalu tu aku nk try direalisasikn
pd adik Adam..coming soon nk kuar ni..
byk gak ilmu yg aku kne tau psl BF
aku x nk tkandas cm dulu lg sbb ilmu x ckup didada

walau nmpk mudah tp perlukn hati yg kental
utk BF full time utk baby kita
rmai yg share story n experience dorang
dlm blog n facebook bout BF ni..
aku sesgt tharu tgk usaha dorang utk BF baby masing2
aku pun nk jd cm dorang
kita pun dh tau kebaikan susu ibu so why not
gunaknlah sepenuhnya

la ni aku tgh wt preparation utk
lengkapkn peralatan dat i should have b4
BF my baby during pantang n aftr pantang
of cz kne tau sbb nt dh naik kje kelam kabut lak
opismate aku pon share gak story dia..
smpi la ni dia still BF anak dia n pumping session
bjalan spt biase kt opis..no more segan silu
sume org tau dh bout BF n they really supportive

hopefully my 2nd baby leh dpt susu ibu sckupnya
aku mmg b'azam sesgt utk BF baby ni nt
doakn ye kwn2 sume...
caiyok wawa!!!!!
adios, wassalam..

0 komentar:

Post a Comment