June 23, 2009

:: Kasih Abah :;

Khas buat semua Bapa/Ayah/Papa/Abah/Daddy,

"Selamat Hari Bapa ; Happy Fathe
r's Day"

t'ingt lak time skola dulu..aku dicemburui oleh adik brdik yg lain..
cz abah yg antr n ambil aku dr skola..
alasan ank pompuan kne jga leklok
aku sorang je dulu yg skola jaauh kt bandar..
yg lain area umah je skola cluster@elite gitu (SIGS)..hehehe..nyola tu..
smpi skrng aku x leh lupe..
aku rs cm bdosa lak ape yg aku dh wt
time tu aku ade x-tra clas, jnji ngn abah ambl kol 4ptg kt gate skola..
tp abah x muncul2...aku mula rsau sgt, mber lain sum
e dh ajak blik sama2
ujan lebat lak time tu..aku x ta
u nk wt ape..
dulu mne ade hp, x cm zaman skrng..

aku decide blik ikut mber..mak dia nk hntr aku lik
umah trus..
tp x sangka lak mak kwn aku nk snggah ofis dia..
tau2 kol 6ptg bru smpi umah..
smpi pintu umah aku dh nmpk motor abah ade..
jeng2...tau2 mak ade dpn pintu bg signal abah badmood..
aku tau mmg slh aku dh..x expe
ct jd cm ni..
aku trus jmpe abh..abh tny g mane..abah kate dia tgu lama..
aku dh nangis gile2 sblh abah, ready ulur tgn utk dirotan
aku rela wt ape je, asalkan abah x kecik hati..
korang s
ure tau ape jd kt aku seterusnyakan .. :)

tiba kt skola esoknyer..mber2 sume dh ade hot story
dorang cr aku..dorang kate mane aku g smlm lps x-tra klas..
aku tny nape..suprise lak aku..
rupanya dorang nmpk abah aku atas motor tg
gu aku dlm ujan lebat
bderai lg airmata aku..pilu n sayu sgt dengar..
aku pun x-plain la kt dorang..
sume ckp aku patut tggu aba
h..
smpi skrng aku msih ingt PERISTIWA tu..
love ABAH so much..



my lovable ABAH
[En. Zinalibdin Abd Rahim]


my lovable HUBBY
[En. Suhaimi Mohd Sulong]



0 komentar:

Post a Comment